καταστηματα για την ψηφιακη αλληλεγγυη
καταστηματα για την ψηφιακη αλληλεγγυη
«Το επόμενο βήμα (σ. σ. μετά την έναρξη, από σήμερα, της ισχύος των μειωμένων τιμών εισιτηρίων μέσα στα λεωφορεία) θα είναι η δημιουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου η οποία εκτιμάμε ότι θα λύσει προβλήματα», ανέφερε ο κ. Παναγιωτίδης, τονίζοντας ότι «θα υπάρξει ουσιαστική συνεργασία με το ηλεκτρονικό εισιτήριο της Αθήνας προκειμένου να αναπτυχθεί συνέργεια και επικοινωνία. Δηλαδή κάποιος που έχει την κάρτα της Αθήνας, θα μπορεί να μετακινείται στη Θεσσαλονίκη και αντιστρόφως», επισήμανε.
Η εξυπηρέτηση των πολιτών είτε είναι μόνιμοι κάτοικοι Θεσσαλονίκης είτε ζουν στην Αθήνα θα είναι άμεση και η μετακίνησή τους χωρίς προβλήματα και ταλαιπωρία, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, διευκρίνισε ωστόσο ότι αυτό είναι κάτι που σχεδιάζεται τώρα, γι’ αυτό, προς το παρόν, δεν έχει οριστεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.
Ο κ. Παναγιωτίδης αναφέρθηκε στην κατάργηση της διαφοράς στην τιμή του εισιτηρίου κατά 10 λεπτά μέσα το λεωφορείο, αλλά και στη διεύρυνση ομάδων πολιτών που δικαιούνται πλέον μειωμένο εισιτήριο, επισημαίνοντας ότι ήταν μία υπόσχεση της νέας διοίκησης του ΟΑΣΘ. «Υλοποιήσαμε μια υπόσχεση προς τους πολίτες που μετακινούνταν τόσα χρόνια χωρίς να μπορούν να πάρουν ρέστα. Τα μηχανήματα πάνω στα λεωφορεία έχουν στρογγυλοποιήσει την τιμή, τα εισιτήρια είναι μισού, ενός και δύο ευρώ» υπογράμμισε.
«Έχει δοθεί η δυνατότητα στους ανέργους να μετακινούνται δωρεάν, έχουν ανακοινωθεί οι ομάδες που μπορούν να κυκλοφορούν με μειωμένο εισιτήριο, μέσα σε αυτές είναι ενταγμένοι οι σπουδαστές της Σχολής Εμπορικού Ναυτικού στη Μηχανιώνα κι οι φοιτητές των δημόσιων ΙΕΚ μέχρι 22 ετών κι επιπροσθέτως οι μαθητές και οι νέοι έως 18 ετών, αφού καταργήθηκε το πάσο που ήταν ένα επιπλέον κόστος για τις οικογένειες» κατέληξε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ.
σεμιναρια σκιτσου θεσσαλονικη
https://racnascy.blogspot.com/2019/04/blog-post_139.html
https://olniqmhc.blogspot.com/2019/03/blog-post_113.html
Comments
Post a Comment